×    بستن
گارانتی در شرکت شعله باران

گارانتی در شرکت شعله باران

 

 گارانتی در شرکت شعله باران 

چرا در ایران چیزی بنام گارانتی نداریم؟ و یا اگر داریم بسیار ضعیف و دست و پا گیر است. بارزترین دلیل نداشتن خدمات تخصصی و درست ، عدم آموزش اکثر مدیران این صنعت و در لایه های زیرین ، عدم آموزش و تخصص تکنسین ها و مجریان می باشد. بطوریکه به بحث خدمات و تعمیرات به دید یک کار اجباری و بدون درآمد و باعث ضرر و زیان به شرکت تلقی می شود. به همین دلیل کمترین هزینه و وقت و افراد متخصص را به این امر اختصاص می دهند در صورتی که اکثر شرکت های موفق خارجی و انگشت شمار شرکت های داخلی یکی از دلایل موفقیت ، داشتن افرادی زبده آموزش دیده و متخصص خدمات و پاسخگو به مشتریان می باشد.

اگر مفهوم ارائه خدمات درست و به موقع و جلب رضایت مصرف کننده ، برای همه چه تولید کننده و چه مصرف کننده روشن شود و هر دو طرف حقوق خود را بدانند واقعا چقدر در وقت و هزینه های ما صرفه جویی شده و با آرامش در کنار یکدیگر با همین محصولات تولید داخل می شود زندگی کرد.

شرکت شعله باران در زمینه ارائه خدمات تخصصی به مدت 20 سال ، اکثر راههای پر پیچ و خم خدمات را تجربه کرده و با داشتن مهندسین و تکنسین های کار آزموده و استاد کارهای استخوان خرد کرده تجاربی بسیار کارآمد و عملی در جهت خدمات تاسیسات بطور تمام وقت آماده این امر می باشد.